
mai 16, 2023mai 16, 2023
Primăria or.Codru anunță despre necesitatea achiziționării unor servicii reparare și întreținere a instalațiilor electrice și anume de înlăturare a neconformităților depistate de ANRE la instalațiile electrice de utilizare inclusiv cele termice a consumatorilor noncasnici (sediul Primăriei, Bibliotecii Publice și Grădiniței nr 194 din or.Codru) și mentenanța instalațiilor electrice anuală pentru cele 3 instituții publice.
Termen de executare: pînă la 10.07.2023 pentru înlăturarea neconformităților – pînă la 31.12.2023 mentenanța anuală.
Suma alocată de Consiliu: 70 000 mdl cu TVA (pentru toate servicile menționate mai sus)
Adițional: OE va contribui la formarea notei informative pe care proprietarul instalațiilor electrice/termice o va transmite către ANRE în vederea executării cerințelor solicitate în prescripția nr. PR-CT22-00866-01C01C din 23.12.2023/07.04.2023
Despre vizitele la locurile de consum solicităm să ne informați prealabil.
Detalii la telefon: 022792743 – Nicoară Nicolai – specialist situații excepționale.
Adresa de email: cancelaria.primaria.codru@gmail.com / achizitiipublice.codru@gmail.com